Handmade, ako ho vnímam ja



Možno práve pre Vás nový výraz? Áno, aj pre mňa bol až dovtedy, keď ma určité okolnosti nepriviedli na túto cestu poznania. V minulosti to vlastne bola ručná výroba. Ale musím sa Vám priznať, ako mňa očarilo umenie, ktoré môžu vyrobiť aj „obyčajné ruky“. Úvodzovky som použila zámerne, aby som niekoho neurazila, ale pre mňa sú to zlaté ručičky…

No veď posúďte sami, ak si kliknete na niektorú stránku , ktorá ponúka takéto výrobky a potúlajte sa po úžasných vecičkách, ktoré potešia azda všetky oči… Nedávno som bola na jednej veľmi krásnej a zaujímavej výstavke. Boli to remeslá skôr z minulosti, krása, krása, krása. Čo tak si pozrieť aj novodobé umenie, rôzne techniky, čo asi veľa ľuďom nič nehovorí ( skladanie origami, smalt, pedigovanie, kanzashi, recyklovanie, scrapbooking…). Vecičky sú naozaj velmi krásne a čo je na tomto umení je fakt, že pozitívna energia sa vkladá do každej handmade vecičky. Túžite vedieť ako?

Človek vyrába veci s láskou, pretože sa z nich teší a nie ako v pásovke, kde má určený a sledovaný čas aj na svoju osobnú potrebu, dokonca aj označený rôznymi náramkami, ktoré slúžia na sledovanie zamestanca. Čo si vy o tom myslíte? Je tam pozitívna energia ? Ale vrátim sa k handmade výrobe, pozitívna energia sa vkladá do výrobku a tak prichádza k zákazníkovi.

Nedávno som mala príležitosť vyjadriť poďakovanie a obdarovať mojím výrobkom . Obdarovaný bol podnikateľ a skutočne ma potešilo jeho vrelé poďakovanie a slová, ktoré si zapamätám „ Hoci mám možnosť si podobnú vecičku kúpiť v obchodných reťazcoch , ( bola to dekorácia k Veľkej noci ) no nie je to ono, z tohto darčeka mám veľkú radosť a ešte o to vačšiu, pretože som to neočakával“

Aj vy poznáte okolo seba ľudí, ktorý chcú byť origo, tak toto je cesta, ak hľadáte darček a skutočne chcete prekvapiť, nakuknite do galérie. A ešte jedno poďakovanie, že podporíte slovenského tvorcu, často-krát, jeho jediným príjmom na ťažké živobytie. Často sa stretneme s reklamou „Kupujte slovenské potraviny podporíte slovenských živnostníkov“, ale o handmade výrobkoch nikto nič. Tak Vám, ktorí kupujete takéto výrobky, patrí úprimné poďakovanie za všetkých, ktorý možno aj nie svojou vinou prišli o prácu, ale o tejto téme v budúcom pokračovaní. VĎAKA.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja tvorba a čo do nej vkladám

Portréty slávnych

Obrazy, obrázky, string art 2