Moja tvorba a čo do nej vkladám



Moja tvorba a čo do nej vkladám?

Tvorím, teda som…
Čo do mojej tvorby vkladám? Ja vlastne nevkladám, ale vpletám. Vpletám moju radosť, lásku, šťastie, ale i smútok, bolesť , žiaľ a emócie. Pod mojimi rukami vznikajú dielka. Medeným drôtikom prepletám všetky vášne, všetky túžby a spomienky. Toto všetko ukotvuje moja energia. Bez nej by nevzniklo nič. Keď predávam svoju tvorbu, občas sa mi stane, hlavne ak je to väčšie dielo, lúčim sa s nostalgiou, akoby odchádzala moja energia a kúsok zo mňa. Ale v zapätí, ak podávame /musím spomenúť aj môjho manžela, pretože je súčasťou mojej tvorby/ obrázok, zvykneme pripomenúť: Nech darček poteší. Z druhej strany počujeme, že už potešil. To som si kúpila pre seba. A moja stratená energia sa ku mne vrátila. Alebo ak podávame anjela poprajeme: Nech vás ochraňuje. Vrúcne poďakovanie a úsmev a energia sa ku mne opäť vráti.
Čas vianočný má svoje čaro i na moju tvorbu… Na štedrý deň, po celodennom chystaní štedrovečernej hostiny a po rozbalení darčekov , sa všetci v našej obývačke poukladáme na svoje miestečká. Aj ja zaujmem svoje miestečko a prenesiem sa mysľou do príbytkov rodín v rôznych kútoch sveta, kde rozbaľujú darčeky priamo odo mňa. Na diaľku im posielam svoju energiu, poprajem im veľa lásky a zdravia. Po malej meditácii sa vraciam späť do našej obývačky…A tento rok to bude o to vzácnejšie, lebo okrem blikajúcich svetielok, nám po prvýkrát zasvietia očká nášho milovaného vnúčika Martinka…Ľúbime ťa.
Majte požehnané a milostiplné Vianoce.
https://www.sashe.sk/Zzitka/detail/madona-s-dietatom-alebo-panna-maria

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Portréty slávnych

Obrazy, obrázky, string art 2