Moje turné



Vážim si každé pozvanie a chcem touto cestou poďakovať organizátorom rôznych kultúrnych podujatí, ktorým sa zapáčila moja tvorba a pozvali ma prezentovať ju.

Zhruba pred tromi rokmi som si otvorila živnosť a ani vo sne ma nenapadlo, aké peripetie budem musieť absolvovať. Nechcem písať priamo o podnikaní, ale chcem nadviazať na názov tohto článku. Dúfala som, že vytvorím nejaký výrobok a budem ho môcť prezentovať na rôznych podujatiach. Omyl, nastalo sklamanie. Keď som poslala prihlášku do mesta, v ktorom žijem viac ako tridsať rokov, do Trenčína… Ale teraz už viem že nechcem bojovať s veternými mlynmi, čo ma oberá o moju energiu a zdravie. Rozhodla som sa pre jednu zaujímavú vec, hoci poviem nebola to ľahká cesta hľadania. Ešte sa vrátim k podujatiam mesta v ktorom žijem.

Pri osobných pohovoroch som sa snažila vysvetľovať , že ma pozývajú do iných miest a dokonca som dostala pozvanie aj do televízie, načo mi prednosta navrhol , že“ choďte tam kam vás pozývajú“…

No to ma dostalo naozaj do úzkych, keď si človek, ktorý stojí na takom veľkom poste neváži prácu obyvateľov svojho mesta ( a verte mi, je nás viac Trenčanov, čo majú podobnú skúsenosť…) Áno, nie každý má to šťastie prezentovať sa vo svojom meste( poznám akcie, kde uprednostňujú obyvateľov vlastného mesta)

Ale nevadí, poslúchla som ho a teraz robím prezentáciu mojej tvorby tam, kde ma pozývajú…

Takáto cesta nie je veľmi ľahká, pretože, ak sa chcete dostať naozaj do skupiny remeselníkov a tých, ktorí tvoria naozaj vlastným umom a rukami, potrebujete istú dávku trpezlivosti . Ale dočkala som sa. Chcem sa možno pochváliť, že je mi veľkou cťou a potešením chodiť prezentovať na úžasnú akciu zvanú DNI ORIGINALITY

Organizátorom je mladý muž, ktorý vyhľadáva originálne výrobky a naozaj sa snaží. Ako náplasť za to všetko, čím som si prešla už v spomínanom meste, je mi cťou ocenenie, ktoré som získala práve na Dňoch Originalíty. Je to medailónik VIP, ktorý ma motivuje, zaväzuje, dáva mi nádej a dodáva energiu, že to čo robím je dobré. A ešte jedno pozitívum z týchto prezentácií, tu ma oslovujú rôzni organizátori, ktorí vidia výrobky naživo a chcú obohatiť svoje akcie mojimi netradičnými výrobkami, ako sami vravia…

Dovoľte mi predstaviť Vám pár pekných letných akcií z tzv. môjho „Turné“.

Festival Mníchová Lehota;Modrová na kolesách;Cyrilo-Metodské slávnosti v Nitre;Trenčianske Teplice; Kopaničiarske slávnosti Starý Hrozenkov; Beckovské slávnosti“

Hoci DNI ORIGINALITY majú letnú pauzu, už teraz sa teším na akcie od septembra, ktoré mi dávajú veľa nádejí prezentovať sa takmer po celom Slovensku. Verte mi nie je to ľahké získať svoje miesto a zaradiť sa ako „Slobodný umelec“…

A ešte niečo, prikladám najväčšieho Anjela ktorý ma bude sprevádzať po mojom turné…VĎAKA!!! Tento a podobné netradičné darčeky si môžete zakúpiť:

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja tvorba a čo do nej vkladám

Portréty slávnych

Obrazy, obrázky, string art 2