Učaril mi Shabby chic





Nielen mne , ale aj známym osobnostiam ako sú Victoria Beckham, Jennifer Lopez, Denise Richards, učaril tento štýl






Ako som vlastne objavila Shabby chic? Na svedomí to má práve sashe. Pred časom bola vyhlásená súťaž a ja som hltala všetky peknôstky, ktoré sa objavovali práve tu na sashe. Súťaže som sa nezúčastnila, pretože som ešte len objavovala tento štýl. Záujem a zvedavosť ma priviedli na stránky internetu a zistila som, že čím viac sa s týmto štýlom oboznamujem, tým viac ma doslova očaruje. To že novým hitom je ošarpanosť, ale hlavne ma fascinuje, že nemusíme vyhadzovať staré ani nové kúsky, pretože kombinácia starého s novým nám prinesie žiadaný efekt. Ošúchaná elegancia i ošarpaná elegancia, aj takýto názov má shabby chic. Kreatívni jedinci, si hravo poradia a dodajú veciam ten správny efekt, či práve štýl o ktorom píšem.

Takže tento štýl ma až natoľko uchvátil, že som začala, čo- to na našej chatke upravovať. Ponúkam vám zopár obrázkov, ale to je iba taký začiatok. Ťahá ma tento štýl aj pri tvorbe. Obrazy, ktoré som doteraz vytvárala iba na tmavom podklade sa menia na ošúchaný, pripomínajúci starý podklad, bieleho zafarbenia. Na Vianočných trhoch som mala aj takéto obrazy, keďže sa pristavovali zákazníci a obdivovali, snažila som sa im vysvetliť, ako zapadnú tieto obrazy i do moderného interiéru a so záujmom počúvali moje slová o štýle Shaby chic. Obrazy, ktoré som predala ma povzbudili. Vyrobila som jeden aj pre Vás, niekomu na pozeranie a možno doplní práve Váš interiér.

Už viem, že tento štýl ma tak ľahko neopustí a vyrábam rôzne predmety, aranžmány, dekorácie…

Vďaka za váš čas. Zitka

Ale najkrajší darček som si vyrobila na Vianoce. Mesiac som prerábala obývačku, steny, sedačku, nábytok do štýlu Shabby shic a doplnila vlastnými obrazmi a vianočným stromčekom…

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja tvorba a čo do nej vkladám

Portréty slávnych

Obrazy, obrázky, string art 2